[Későbbi] [881-862] [861-842] [841-822] [821-802] [801-782] [781-762] [761-742] [741-722] [721-702] [701-682] [681-662] [661-642] [641-622] [621-602] [601-582] [581-562] [561-542] [541-522] [521-502] [501-482] [481-462] [461-442] [441-422] [421-402] [401-382] [381-362] [361-342] [341-322] [321-302] [301-282] [281-262] [261-242] [241-222] [221-202] [201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1] [Archívum]
ÚÚ De jó lesz! Remélem ott tudok lenni, és ha esetleg még szállást is szereznék ihatnánk is valamit a szombaton este, persze csak mértékkel, ne remegjen a fotós keze XD
Vagy csak Decemberben? :( |
Gratulálok a cikkhez,szinvonalas irás Allejandro és köszönöm a riportot!
Várom a következő versenyt,az a prológ a belvárosban,nem lesz gyenge,de hogy mindenhol gumifüst lesz,az is biztos...!:) |
Sziasztok!
Tudtommal az első két kör és a díjkiosztó lett végig fotózva!
Mivel többen is készítettek képeket azokat, ha úgy gondolják szívesen Publikálom a racing.hu honlapon, 900x600 méretben a tutiphone@freemail.hu email címre névvel ellátva elküldve.
Köszönet előre is. |
Hello! Mivel a következő verseny elég messze van még megköszönném ha a kupát elküldenétek postán! A címem: 4077 Debrecen Nagycsere 100.. Köszi előre is! |
Ne haragudjatok már de a 3. gyorsról nem is lesz kép????? |
Nincsen DOHC Swiftem. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. A Japán-Európa tengely egyik legszürkébb mégis legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül talán ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom Swift GTi. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 7000-et, és nem örülök, ha az emberek a Swiftet a Trabanttal említik egy kalap alatt.
Büszkén gondolok arra, hogy ez a motor 1986-os fejlesztés. Szeretem a GTi alkatrészeket, a Tokico fékrendszert, az Enkei vagy Borbet felniket, a hátsó tárcsaféket, az extrém rövid váltót. Itt élek Európa szívében. Mi vagyunk a legkisebb motorú GTi-sek és lealázzuk a sokszor dupla ekkora motorral szerelt vasakat!
GTi, két nagy betű, egy kicsi piros. Én így szeretlek! |
Akkor szeretnék is a fórumon elsőként gratulálni a Jobb33 Kupasorozat idei első kategóriabajnokának, a Szalóczi házaspárnak!!!
Szép volt!!! |
Sziasztok!
Itt van a pontverseny állása 3 futam után, kategóriánként!
Ha esetleg valamit elírtam, vagy elszámoltam volna szóljatok és kijavítjuk!
Üdv.: Major Imre |
Abszolút:
1. Szikszai Béla – BMW 20 – 15 – 20 : 55
2. Katona Gyula – Trabant 15 – 20 – 15 : 50
3. Békési Lajos – Suzuki 12 – 12 – 8 : 32
4. Hajósi Miklós – Suzuki 2 – 10 – 4 : 16
5. Szél Sándor – Suzuki 8 – 8 – 0 : 16
6. László Ernő – Suzuki 0 – 0 – 12 : 12
7. Markovics Gábor – BMW 10 – 0 – 0 : 10
8. Madarász Béla – Skoda 0 – 0 – 10 : 10
9. Szalóczi István – Lada 0 – 2 – 6 : 8
10. Tárnok Attila – Subaru 6 – 0 – 0 : 6
11. Feke Lajos – Trabant 0 – 6 – 0 : 6
12. Kárai András – Honda 3 – 0 – 1 : 4
13. Soós Szabolcs – Honda 4 – 0 – 0 : 4
14. Kapitány Attila – Lada 0 – 4 – 0 : 4
15. Darai Robin – Opel 0 – 3 – 0 : 3
16. Deák Péter – Suzuki 0 – 0 – 3 : 3
17. Mózsik József – VW 1 – 1 – 0 : 2
18. Major tamás – Trabant 0 – 0 – 2 : 2
|
N1:
1. Major Imre – Suzuki 10 – 10 – 10 : 30
2. Kun János – Trabant 6 – 8 – 0 : 14
3. Erdei Attila – Trabant 8 – 0 – 0 : 8
4. Makai József – Suzuki 0 – 0 – 8 : 8
5. Szarvas János – Toyota 0 – 0 – 6 : 6 |
N2:
1. Szél Sándor – Suzuki 10 – 10 – 10 : 30
2. Nagy József – Suzuki 4 – 8 – 8 : 20
3. Mészáros Gyula – Suzuki 6 – 6 – 0 : 12
4. Szőke Lukács – Trabant 1 – 4 – 4 : 9
5. Tóth Mihály – Suzuki 8 – 0 – 0 : 8
6. Karacs Ádám – VW 0 – 0 – 6 : 6
7. Juhász Imre – Suzuki 2 – 0 – 0 : 2
8. Varga Sándor – Lada 0 – 0 – 2 : 2
9. Fejes Sándor – Lada 0 – 0 – 1 : 1
|
N3:
1. Mózsik József – VW 10 – 10 – 6 : 26
2. Rácz Lajos – Opel 8 – 2 – 2 : 12
3. Molnár József – Toyota 0 – 4 – 8 : 12
4. Katona Csaba – Peugeot 0 – 0 – 10 : 10
5. Erneszt Imre – VW 0 – 8 – 0 : 8
6. Erneszt Edit – VW 0 – 6 – 0 : 6
7. Fehér Tamás – BMW 0 – 0 – 4 : 4
|
A1:
1. Major Tamás – Trabant 10 – 8 – 10 : 28
2. Feke Lajos – Trabant 0 – 10 – 8 : 18
3. Dávid Ádám – Trabant 6 – 4 – 0 : 10
4. Magyar Gergő – Trabant 0 – 6 – 2 : 8
5. Kelemen Gábor – Trabant 8 – 0 – 0 : 8
6. Magyar Tamás – Trabant 0 – 2 – 4 : 6
7. Makai Csaba – Wartburg 0 – 0 – 6 : 6
8. Baranyai Zsolt – Trabant 4 – 0 – 0 : 4
9. Pató József – Trabant 2 – 1 – 0 : 3
10. Zákány Levente – Szöcske 1 – 0 – 0 : 1
11. Kállai István – Trabant 0 – 0 – 1 : 1 |
A2:
1. Katona Gyula – Trabant 10 – 10 – 10 : 30
2. Békési Lajos – Suzuki 8 – 8 – 6 : 22
3. Madarász Béla – Skoda 6 – 0 – 8 : 14
4. Budai János – VW 0 – 6 – 0 : 6
5. Győri Norbert – Polski 125 0 – 0 – 4 : 4
6. Fazekas Ferenc – Mazda 0 – 0 – 2 : 2
7. Győri Pál – Polski 125 0 – 0 – 1 : 1
|
A3:
1. Hajósi Miklós – Suzuki 6 – 10 – 10 : 26
2. Kárai András – Honda 8 – 0 – 8 : 16
3. Oros Tamás – Mazda 0 – 6 – 4 : 10
4. Soós Szabolcs – Honda 10 – 0 – 0 : 10
5. Darai Robin – Opel 0 – 8 – 0 : 8
6. Tóth Dávid – VW 0 – 0 – 6 : 6
7. Szombat Zoltán – Opel 4 – 1 – 0 : 5
8. Oros Sándor – Mazda 0 – 4 – 0 : 4
9. Kárai István – Mazda 2 – 0 – 1 : 3
10. Berke József – Lada 0 – 2 – 0 : 2
11. Gulya András – BMW 0 – 0 – 2 : 2
12. Molnár József – Toyota 1 – 0 – 0 : 1
|
H csoport:
1. Szikszai Béla – BMW 10 – 10 – 10 : 30
2. Markovics Gábor – BMW 8 – 6 – 2 : 16
3. Kapitány Attila – Lada 2 – 8 – 4 : 14
4. László Ernő – Suzuki 0 – 0 – 8 : 8
5. Tárnok Attila – Subaru 6 – 0 – 0 : 6
6. Deák Péter – Suzuki 0 – 0 – 6 : 6
7. Lisztes Imre – BMW 4 – 0 – 0 : 4
8. Tóth András – BMW 0 – 4 – 0 : 4
9. Herman Róbert – BMW 1 – 0 – 0 : 1
10. Tóth Sándor – Subaru 0 – 0 – 1 : 1
|
Lada:
1. Szalóczi István 10 – 10 – 10 : 30
2. Pannuska Dávid 8 – 0 – 0 : 8
3. Takács József 0 – 8 – 0 : 8
4. Kozáry-Biczó András 0 – 0 – 8 : 8
5. Elek Gábor 6 – 0 – 0 : 6
6. Juhász Lajos 0 – 6 – 0 : 6
7. Dobos Sándor 0 – 0 – 6 : 6
8. Szabó Krisztián 4 – 0 – 0 : 4
9. Széll Sándor 0 – 4 – 0 : 4
10. Sipos János 0 – 0 – 4 : 4
11. Bődi Sándor 2 – 0 – 0 : 2
12. Mészáros Róbert 0 – 2 – 0 : 2
13. Naszrai Zsolt 0 – 0 – 2 : 2
14. Balogh Bence 1 – 0 – 0 : 1
15. Zsolnai István 0 – 1 – 0 : 1
16. Mezei Imre 0 – 0 – 1 : 1 |
[Későbbi] [881-862] [861-842] [841-822] [821-802] [801-782] [781-762] [761-742] [741-722] [721-702] [701-682] [681-662] [661-642] [641-622] [621-602] [601-582] [581-562] [561-542] [541-522] [521-502] [501-482] [481-462] [461-442] [441-422] [421-402] [401-382] [381-362] [361-342] [341-322] [321-302] [301-282] [281-262] [261-242] [241-222] [221-202] [201-182] [181-162] [161-142] [141-122] [121-102] [101-82] [81-62] [61-42] [41-22] [21-2] [1-1] [Archívum]
|