Abszolút:
1. Szikszai Béla – BMW 20 – 15 – 20 : 55
2. Katona Gyula – Trabant 15 – 20 – 15 : 50
3. Békési Lajos – Suzuki 12 – 12 – 8 : 32
4. Hajósi Miklós – Suzuki 2 – 10 – 4 : 16
5. Szél Sándor – Suzuki 8 – 8 – 0 : 16
6. László Ernő – Suzuki 0 – 0 – 12 : 12
7. Markovics Gábor – BMW 10 – 0 – 0 : 10
8. Madarász Béla – Skoda 0 – 0 – 10 : 10
9. Szalóczi István – Lada 0 – 2 – 6 : 8
10. Tárnok Attila – Subaru 6 – 0 – 0 : 6
11. Feke Lajos – Trabant 0 – 6 – 0 : 6
12. Kárai András – Honda 3 – 0 – 1 : 4
13. Soós Szabolcs – Honda 4 – 0 – 0 : 4
14. Kapitány Attila – Lada 0 – 4 – 0 : 4
15. Darai Robin – Opel 0 – 3 – 0 : 3
16. Deák Péter – Suzuki 0 – 0 – 3 : 3
17. Mózsik József – VW 1 – 1 – 0 : 2
18. Major tamás – Trabant 0 – 0 – 2 : 2
|