[1841-1822] [1821-1802] [1801-1782] [1781-1762] [1761-1742] [1741-1722] [1721-1702] [1701-1682] [1681-1662] [1661-1642] [1641-1622] [1621-1602] [1601-1582] [1581-1562] [1561-1542] [1541-1522] [1521-1502] [1501-1482] [1481-1462] [1461-1442] [1441-1422] [1421-1402] [1401-1382] [1381-1362] [1361-1342] [1341-1322] [1321-1302] [1301-1282] [1281-1262] [1261-1242] [1241-1222] [1221-1202] [1201-1182] [1181-1162] [1161-1142] [1141-1122] [1121-1102] [1101-1082] [1081-1062] [1061-1042] [1041-1022] [1021-1002] [1001-982] [981-962] [961-942] [941-922] [921-902] [901-882] [Korábbi] [Archívum]
Jó vótt megint... |
most értem haza a szánommal és jól elfáradtam nehéz a télapó szakma de remélem jövöre ismét találkozunk adigis legyetek jok üdv..A MIKULÁS |
Köszi a Felvilágosítást!:D Akkor várok még türelemmel addig is szegelem a vasat hogy mégjobb legyen. :D:D:D |
Feb. elején várhatók időpontok, |
Sziasztok! A Jövő évröl lehet már tudni mik lenének a tervek???Mennyi verseny lenne? hol lenne?
|
Sziasztok !
Ne feledjétek a bulira a jelentkezési idő Dec. 05.
idáig 74 indulót regisztráltam.
|
Sziasztok! Eddig nem akartam bele szólni, de csak nem birom ki. :)
Akármelyik oldalt nézem mindegyikben van igazság... Kijelenthetjük, hogy ez egy meddő vita. Tessék befejezni.
Allejandro!, a média csak azt kapja fel, ha nézőt ütnek, a versenyzőket lefossák... Szal ez a veszély nem fenyegeti a Rabócsi-Ringet (mármint a médiától) Viszont ez a pálya tetők sokaságát gyürte már meg, aki esetleg benevezett volna egy szériaközeli "csőtlen" Ladával lehet nem tudja felmérni a pálya és az autó adotságait... Igazságtalan, hogy volt 5 előfutó? Rally 1-ben is van... El kell fogadni... Az meg, hogy senki se csinál a télen versenyt errefelé az mindenki problémája aki Ladázik... Aztán megnézzük hány Ladát kell majd kimenteni az árkokból és erdőkből....................................... |
Akkor sem nagyon vállalhatják be, még ha a felelősség a versenyzőt terheli is, mert úgyis minden a szervezőn csattan. Ha neadjisten történne valami nagyobb baj, amindenható média úgyis csak azt közölné le, és a mindentudó TV-függő emberkék csak azt hangoztatnák, hogy ennek mi értelme... Meg veszélyes, estébé, estébé. Ezzel a megoldással ez kiküszöbölhető. Nem kell nagyon a múltban kutakodni, hogy találjunk hasonló eseteket. Talán 2 éve volt a KOKO-ék karcagi prológja... Nem történt szerencsére nagyobb baj, mégis 3 napot kaptak a TV-ben főműsoridőben (ami a két kereskedelmi csatornánál 4,5 millió embert jelent ínséges időkben is), nem kimondottan pozitív visszhanggal. És most itt a BAZ megyei sprint prológja. Szintén zenész... És itt az ország egyik legjobb és leggyorsabban fejlődő versenysorozatáról van szó, a rally egyik fellegvárában.
Ezért nem nagyon éri meg ilyeneket bevállalni. Szerintem... |
1. viszont aki ott volt azt halhatta, hogy a sporttársak fittyet hánytak a hangos beszélő bemondására, hol hagyják el a pályát, ha célba értek.
Erre csak annyit szeretnék reagálni,hogy amelyik versenyen elindultam ott mindig volt versenyzői eligazitás amin el kellet volna mondani mindent.Én ott ültem jobb1-be és nem hallotam semmit sem pedig nekem nem kellet figyelni a vezetésre.Wéber és tolós mellet nem negyon kell halgatózni a külső zajokat,ráadásul nem a spesker-nek a feladata ezeket elmondani,főleg úgy nem hogy a pályán levő autósnak mondja.Ez kicsit nevetséges volt. |
Kedves csak egy sporttárs!éÉn csak azt nem értem,hogy felnőtt emberek miért nem tudják eldönteni azt,hogy merik -e vállalni a kockázatot.Kérdezem mert nem tudom,hogy a versenyt szervezők nem tudják áthárítani a felelőséget a versenyzőkre olyan értelemben ha törik az az ő felelősége legyen.Ha én lezúzom és valami bajom lenne csak magamat okolhatnám.Senki sem kényszeritett arra hogy elinduljak ott,ráadásul a sebességet is én(a sofőr)választom meg.Az amatőröket pedig lassan csak a jobb33 versenyezteti,mert nem tudok arról hogy más is szervezne sorozatot,amin cső nélkül lehetne indulni.(mert állitólag a diószegi út megszünik de lehet ez is csak rém hír)Így megy tönkre lassan az a sport is itt Debrecen környékén.Ezért ne csodálkozzon senki ha szembe fog jönni egy LADA keresztbe hiszen a vár nem áll meg,az élet még mindig kereszte jó!!!:D |
Igazad van!
Sajna a Fiesta is odakenődött és neki sem volt csöve! De nagy baj nem lett asszem!
2009.11.28 07:03 lacikalada „Úgy gondolom,hogy aki elindul egy versenyen az tudja mit vállal és tisztába kell lennie azzal hogy ez nem egy számitógépes játék.Itt menni kell és ha valami sok akkor az karcolhat.Ha bedig törik akkor így járt,ez van.Ráadásul ha törik az sem azt jelenti hogy béna,eredményezheti akár a gumi hiány is,vagy a nyálkás aszfalt,amit Máriapócs is igazolt,hiszen sok jó sofőr odacsapta a palánknak vagy guminak.Ezért irtam hogy a szervezők a tempó miatt nem merték megkockáztatni a cső nélküli autok inditását,amit én személy szerint sajnálok néző szemmel.De én is remélem lesz még folytatás!!!” |
allejandro!
A plakátot megkaptad? |
Minirally II.Futam Kiskunlacháza, Drag Minirally És Gyorsulási Díjkiosztó Zsámbék, Amatőr szinkronveseny a Rabócsiringen, KUMHO Versenyabroncsok, nem csak versenyzőknek!
Mind ez egy helyen a http://www.hajoka.hu weboldalon! Mert tudják! Önöknek - Önökért!
|
Kedves Sporttársak!
A rabócsiring sok ember vágya! Nekem is, hogy indulhassak szinte bármivel aminkek kereke van!
1. viszont aki ott volt azt halhatta, hogy a sporttársak fittyet hánytak a hangos beszélő bemondására, hol hagyják el a pályát, ha célba értek
2. A pályabelyáráson is keresztbe kasba mentek egyesek!
3. volt aki szemben a forgalommal tette azt és madnem baj lett a dologból.
4 A nevezés befizetése nem egyenértékű a pálya adottságainak tökéletes ismereteivel!
5. Rajtunk kívül csak bizonyos licenszekkel remdelkezők indulalhatnak a ringen. Pl cross, Supermoto, Gokart, Quad, stb versenyszerűen.
Tegyük össze a kezünket, hogy Béla egyedül az országban be merte válalni, azt hogy egy félig amatőr kompániát megtisztel azzal, hogy egy Rally 1-es szintű pályát építtet meg nekünk!
A nevezési díj töredéke volt a Generali Nyírség Rally-n előfutóktól elkértektől!
Előfuti kategória!
1. Béla felelőssége, hogy összetörik vagy sem a vasat a csőtlenek!
2. A libabokori versenyből 3-an is indultak itt a ringen! Ők ott bizonyítottak bélának!
3. Itt a gumifal gumifal csak külső átalakítás után engedi el áldozatát!
4. a racingon Hajóka képeiből is tisztán kiderül, hogy voltak érdekes esetek!
5. Béla döntése volt, hogy kik indulhatnak el
6. igaz csak öt előfuti volt, tehát valaki visszalépett, vagy uj beszáálónak jött!
A Rabócsi Ringen ilyen vagy más autóversenyt BÁRKI rendezhet!
És Ő eldönti, hogy enged e előfutit vagy sem!
Kérem lehet jelentkezni a Ringen a 2010-es évre szóló versenyekkel kapcsolatban!
ui. melyikőtök engedne el olyan versenyzőt akiről nincs infója az elmút időkből?
|
Megértem,hogy nem engednek be minden tesztpilótát akinek van 1 autója és azt hiszi tud vezetni.
De azért oda írhatták volna,hogy a cső nélkülieket egyéni elbírálás alapján engedik,mert akkor mentem volna én is és be is engedtek volna!!!!
Akkor is szemetek,hogy nem írják oda!!!!!! |
[1841-1822] [1821-1802] [1801-1782] [1781-1762] [1761-1742] [1741-1722] [1721-1702] [1701-1682] [1681-1662] [1661-1642] [1641-1622] [1621-1602] [1601-1582] [1581-1562] [1561-1542] [1541-1522] [1521-1502] [1501-1482] [1481-1462] [1461-1442] [1441-1422] [1421-1402] [1401-1382] [1381-1362] [1361-1342] [1341-1322] [1321-1302] [1301-1282] [1281-1262] [1261-1242] [1241-1222] [1221-1202] [1201-1182] [1181-1162] [1161-1142] [1141-1122] [1121-1102] [1101-1082] [1081-1062] [1061-1042] [1041-1022] [1021-1002] [1001-982] [981-962] [961-942] [941-922] [921-902] [901-882] [Korábbi] [Archívum]
|