[1841-1822] [1821-1802] [1801-1782] [1781-1762] [1761-1742] [1741-1722] [1721-1702] [1701-1682] [1681-1662] [1661-1642] [1641-1622] [1621-1602] [1601-1582] [1581-1562] [1561-1542] [1541-1522] [1521-1502] [1501-1482] [1481-1462] [1461-1442] [1441-1422] [1421-1402] [1401-1382] [1381-1362] [1361-1342] [1341-1322] [1321-1302] [1301-1282] [1281-1262] [1261-1242] [1241-1222] [1221-1202] [1201-1182] [1181-1162] [1161-1142] [1141-1122] [1121-1102] [1101-1082] [1081-1062] [1061-1042] [1041-1022] [1021-1002] [1001-982] [981-962] [961-942] [941-922] [921-902] [901-882] [Korábbi] [Archívum]
Szerintem meg a zsaroláson van a hangsúj, félek egy két nagytudású telefonált hogy így meg úgy a technika nagyérték...bla bla..és nem jövök,ha itt lesz..Pedig egy földön,vagy murván sokkal többet lehet improvizálni(ez az igazi rallye barátom),abzsolult biztonságos,kisebb teljesitményű autóval is érhetsz el jó eredményeket ,és itt az alföldön ez kurriózum.
Azért támadunk |
Szerintem ez a legjobb döntés amit hozhattatok. A kenderesi pálya sokkal több élményt, és nevezőt ad mindenki számára. A földesre készült aútóvan el lehet menni a betonon, de a betonra készített kocsival kínzás a földesen menni.
ui.: Az lehet hogy nagyobb esélyed van rá hogy kenderesen megtörd a kocsidat a falak miatt, de így legalább megtanulsz vezetni és javulnak a reflexek. |
Szerintem aki legény betonon, az legyen legény földön is, ugyanígy fordítva.... |
Jóval több nevező??? Az a +/- 10 nevező sztem nem nyom annyit a latba, hogy emiatt kellett volna átvinni Kenderesre. Itt a fő ok az lehet (amit olvashattunk is), hogy nem megfelelő a pálya minősége. Az meg, hogy sokan nem szeretnék szétütni az autót murván, már tudok 2 olyan versenyzőt, aki csak oda jött volna, de a betonra nem kíváncsi... |
Szerintem egyszerűen csak egy ésszerű döntés született , hisz nyilvánvaló hogy jóval több nevező várható ha nem földön lessz megrendezve a verseny. Sokan vagyunk akik nem szivesen ütik szét az autót földön.. |
ÉN MEG AZT SZERETNÉM HA HÉTFŐN LENNE! |
Hát szóhoz se jutok, teljesen a földre készitjük az autót hiszen minden nap ajándék hogy ilyen jó idő van,és persze Janinak is ez volt a kedvenc pályálya.
ui: Nem erröl volt szó! |
Tisztelt versenyzők.
Engedve a kisseb zsarolásoknak, többek kérésének, és a föld minősége még nem 100 % ,így az a döntés született,hogy a vasárnapi verseny KENDERESEN lesz megrendezve.
A pálya talaja beton, aszfalt, és gletteltbeton.
|
Kedves versenyzők!
2010.11.07.-én rendezzük a 4 évszak kupasorozat utolsó futamát, ami egyben Kittlinger János emlékverseny is. A verseny helyszíne, ha az idő engedi, akkor Kisújring ami 100% föld. Amennyiben nem akkor Kenderes. Erről előtte 2-3-nappal értesítünk benneteket a fórumokon.
Bővebb információ és a versenykiírás a Kisúji Autó-MSE oldalon.
|
  
Drift verseny Kunmadarason! |
Tisztelt: Fórumozók.
Elnézést kérek mindazoktól akik nem ismertek,ismernek. Nem akartam névtelen maradni. Amit írni szoktam azt vállalom is. Így van ez a legutóbbi beírásommal is. SŐTT!!.
Tehát a SZIGORÚ név mögött: Szőke Lukács a Kisúji Autó-MSE elnökhelyettese vagyok.
Egyben szeretném megköszönni mindazoknak a részvételt akik a vasárnapi Kunmadarasi versenyünkön részvett, és ezután is szeretettel várunk mindenkit a többi versenyünkön is.
Várhatóan 2010.November.07. Kisújszállás. A kupasorozat utolsó futama, és egyben Kittlinger emlékverseny is van tervezve.
A pálya talaja 100% FÖLD. Ha az idő nagyon közbeszól akkor Kenderes. Bővebben később.
Tisztelettel: SZIGORÚ.
|
Tisztelt fórumozók!
A fórumbeírásokhoz nem kell regisztrációt csinálni, mert sokan panaszkodtak, hogy nem tudnak regisztrálni az oldalra.
üdvözlettel: DIMITRIJ |
Nem hiszem, hogy ezt a lépést pont "Szigorú" miatt kellett meghozni... |
Tisztelt fórumozók!
A fórumbeírésokkal kapcsolatban egy kicsit változtattunk a szabályokon. Erre azért volt szükség, hogy ismeretlenek ne írhassanak valótlan dolgokat ami bárki számára sértő lenne. Ezért ha valaki szeretne valamit megosztani az regisztráljon fel az oldalra.
Üdvözlettel DIMITRIJ |
[1841-1822] [1821-1802] [1801-1782] [1781-1762] [1761-1742] [1741-1722] [1721-1702] [1701-1682] [1681-1662] [1661-1642] [1641-1622] [1621-1602] [1601-1582] [1581-1562] [1561-1542] [1541-1522] [1521-1502] [1501-1482] [1481-1462] [1461-1442] [1441-1422] [1421-1402] [1401-1382] [1381-1362] [1361-1342] [1341-1322] [1321-1302] [1301-1282] [1281-1262] [1261-1242] [1241-1222] [1221-1202] [1201-1182] [1181-1162] [1161-1142] [1141-1122] [1121-1102] [1101-1082] [1081-1062] [1061-1042] [1041-1022] [1021-1002] [1001-982] [981-962] [961-942] [941-922] [921-902] [901-882] [Korábbi] [Archívum]
|